W szkole organizowane będę bezpłatne zajęcia dodatkowe z gimnastyki korekcyjnej i zajęcia sportowe dla uczniów klas I - VI i gimnazjum. Zajęcia te odbywać się będą wg ustalonego przez prowadzącego te zajęcia - harmonogramu: w soboty lub w inne dni tygodnia w godzinach popołudniowych.
Uczniów, którzy chcą brać udział w tych zajęciach prosimy o zgłaszanie się do wychowawców.
Zawsze, ilekroć uśmiechasz się do swojego brata i wyciągasz do niego ręce,
jest Boże Narodzenie.
Zawsze, kiedy milkniesz, aby wysłuchać,
jest Boże Narodzenie.
Zawsze, kiedy rezygnujesz z zasad, które jak żelazna obręcz uciskają ludzi w ich samotności,
jest Boże Narodzenie.
Zawsze, kiedy dajesz odrobinę nadziei „więźniom”, tym, którzy są przytłoczeni
ciężarem fizycznego, moralnego i duchowego ubóstwa,
jest Boże Narodzenie.
Zawsze, kiedy rozpoznajesz w pokorze, jak bardzo znikome są twoje możliwości i jak wielka jest twoja słabość,
jest Boże Narodzenie.
Zawsze, ilekroć pozwolisz by Bóg pokochał innych przez ciebie,
Zawsze wtedy, jest Boże Narodzenie.
Matka Teresa z Kalkuty
Przeprowadzona ewaluacja całościowa w Szkole Podstawowej w Bruśniku miała na celu ustalenie poziomu spełniania przez szkołę wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7.10.2009r. wraz ze zmianami z dnia 10.05.2013r.
Szkoła może spełniać te wymagania na pięciu poziomach:
Poziom E - oznaczający niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
Poziom D - oznaczający podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
Poziom C - oznaczający średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
Poziom B - oznaczający wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
Poziom A - oznaczający bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
Wyniki ewaluacji:
1. Szkoła lub placówka realizuje koncepcję pracy
ukierunkowaną na rozwój uczniów ............................................................ B
2. Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób
sprzyjający uczeniu się .......................................................................….......C
3. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności
określone w podstawie programowej.........................................................C
4. Uczniowie są aktywni..................................................................................B
5. Respektowane są normy społeczne…...................................................B
6. Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów,
uwzględniając ich indywidualną sytuację. …..............................................B
7. Nauczyciele współpracują w planowaniu
i realizowaniu procesów edukacyjnych.…...................................................B
8. Promowana jest wartość edukacji………................................................B
9. Rodzice są partnerami szkoły lub placówki…...................................…..B
10. Wykorzystywane są zasoby szkoły lub placówki
oraz środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju…….................................B
11. Szkoła lub placówka, organizując procesy edukacyjne,
uwzględnia wnioski z analizy wyników sprawdzianu,egzaminu
gimnazjalnego oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych………C
12. Zarządzanie szkołą lub placówką służy jej rozwojowi …….................C
Pełny raport z ewaluacji zewnętrznej znajduje się na stronie:
Strona 4 z 6